Who is that Hot Stuff?

a spit of comments.
a groan of aches.
a moment to confuse.
a reason to fight.
a tear to trickle.
an antidote to laugh.
a lameness to feed on.

Its all in here!

Tuesday, July 11, 2006

Jom! Berbahasa!

Orang bagi betis, nak peha!

Itulah peribahasa keagungan masyarakat kite hor? apa tu neraka!? (Wat The Hell!?)

Sikap tamak yang meluak-luak tidak sekalipun menambat perhatian tuan punya webapage nie!
"Bapok sial. Poyo siot la ko..."
Paham2 je la... Ingatkan, manusia kenal darat bila kaki dah mula tidak menyentuh tanah, entah ngape, si jahanam yang tak erti tata cara berserta etika semasa bersosial mula naik kepala orang. Kalo la aku ni bomoh..., kan ku jahanamkan budak tu jatuh ditimpa malang untuk 365 malam dan 366 siang! Cis! Bedebah yang tidak kurangnya jika dibandingkan dengan hantu syaitan yang hina! Nak jadi anjing pun boleh! ANjing KURAP!

Baik aku sumpah agar perkara yang sedang diungkitkan akan tergelincir, patah semua tulang dada, muka hantam terus kat longkang yang ditumbuhi kulat masam!
Bagus kan? Kan? Kan? Kan?

Dahlah kepala otak penuh dengan tahi kucing. Muka cilaka yang menaikkan api kemarahan aku setiap kali aku pandang ke arah ekor tu, membuatkan aku rase nak mengisikan dan sumbatkan tahi segar lembu2 kat india sampai tepu akal dia! Umur dah la berabad tapi kerenah macam budak budak je.
Menyampah aku tengok! *puik*

Sesiape yang ingin sangat terasa sebab aku sebut perkara2 yang di atas (ok tatabahasa is wrong), dipersilakan untuk merasai sepenuh-penuhnye! sesiape yang syok sangat pikirkan yang dia tu merupakan sumber kepada kepedihan hati tuan punya blog nie, haraplar ko pandai membawa diri. Sebab, aku nie bukanye baik sangat. Bukanye alim yang penyabar mahupun banyak ber-tapi ngan musuh ketat aku. Mase aku nak letup, aku biar je. Baik kesan letupan parah ke ringan, asalkan engko dijahanamkan! Tu je. Tok sah aku nak sakit! Selalu je disepitkan dalam masalah yang bukan-bukan! Ish~

Maaf kan aku ye, pembaca2 aku sebab berbahasa melayu...

Walaupun kite tumpang di negeri orang namun kite haruslah tidak lupa akar asal usul kite!
"Hujan Emas di negeri orang, Hujan Batu di negeri sendiri, baik di negeri sendiri"
BETUL? Bodoh! Ape yang aku merepek nie?? What da fuck am i tokin? LOLZ.





No comments:

Post a Comment